9.04.2022
Moda na lody świderki wciąż trwa. Ich popularności sprzyja zamiłowanie Polaków do street foodu. Trudno sobie wyobrazić wiosnę czy lato bez pyszności serwowanych w plenerze. Street food w różnej postaci jest już nieodłączną częścią polskiego krajobrazu gastronomicznego. Dlatego nasz biznes doskonale wpisuje się w europejską kulturę Street Food. Nieustannie się rozwijamy, tworząc sieć budek z lodami usytuowanych w najchętniej uczęszczanych punkach polskich miast, dzięki czemu nasza marka jest bardzo rozpoznawalna.
Szczególną wagę przykładamy do jakości naszych produktów oraz wysokich standardów obsługi. Naszym celem jest nieprzerwany, dynamiczny rozwój i rozbudowa sieci franczyzowej. Pragniemy dotrzeć do jak największej liczby Klientów, by przypomnieć im wyjątkowy smak dzieciństwa, ukryty w lodach świderkach i chrupiących gofrach. Zapewniamy im chwilę beztroski w intensywnej codzienności. To właśnie uznanie naszych Klientów jest dla nas najlepszą motywacją.